Aside from the device we’re on the same OS and app version.
I’m on a Samsung A35 connected to a Cardo Freecom 4x (via Bluetooth).
I always run Kurviger and Spotify at the same time, and I start Kurviger first including starting my route before turning on Spotify. These little details are sometimes important
I have had the same issue you describe albeit to a much lesser extend. Didnøt happen today during a 4 hour trip, but happened twice yesterday on a 1 hour trip.
Last season it also happened for me when using Detecht.
It could be a bug with navigation apps in general, where they turn down all audio, or it could something related to this: Google Confirms Android Volume Bug Tied To Accessibility
The fix for me is to turn up the volume. Even a tiny notch or a single press is enough to get full audio back. Could you test if this is also the case for you?
Perhaps also test using a BT device.
And also double-check your app settings in Android (see attached image). When people say they have done everything as described, in my experience that is not always the case.
I’m not saying you have done anything wrong, I’m merely trying to eliminate any human errors (we are forgetful creatures). 
-
AI assisted translation:
Je fais toujours tourner Kurviger et Spotify en même temps, et je lance Kurviger en premier, y compris le démarrage de mon itinéraire avant d’allumer Spotify. Ces petits détails sont parfois importants.
J’ai eu le même problème que celui que tu décris, bien que dans une moindre mesure. Cela ne s’est pas produit aujourd’hui pendant un trajet de 4 heures, mais c’est arrivé deux fois hier lors d’un trajet d’1 heure. La saison dernière, cela m’est aussi arrivé en utilisant Detecht.
Il pourrait s’agir d’un bug général des applications de navigation, qui baissent le volume de tous les sons, ou d’un problème lié à ceci: Google Confirms Android Volume Bug Tied To Accessibility
La solution pour moi est d’augmenter le volume. Même un tout petit cran ou une seule pression suffit pour retrouver le son à plein volume. Pourrais-tu tester si c’est aussi le cas pour toi ? Essaie aussi avec un appareil Bluetooth, si possible.
Et vérifie également les paramètres de tes applications sous Android (voir l’image jointe). Quand les gens disent avoir tout fait comme décrit, dans mon expérience, ce n’est pas toujours le cas.
Je ne dis pas que tu as fait quelque chose de mal, je cherche simplement à éliminer toute erreur humaine (nous sommes des êtres oublieux).